голосування

Конкурс соціальних ініціатив «Відповідальна країна 3.0»

Конкурс соціальних ініціатив «Відповідальна країна 3.0»

Топове видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR.ua за підтримки Delo.ua продовжує спецпроєкт «Відповідальна країна», запущений у січні 2023 року. Його мета — висвітлити найкращі КСВ-ініціативи та залученість бізнесу до підтримки оборони, ветеранів, постраждалих від війни, а також розповісти про інклюзивні, освітні, культурні, екологічні та інноваційні проєкти.

Щиро вдячні всім, хто докладає своїх зусиль для реалізації добрих справ!

Правила обрання номінантів

Запрошуємо нашу читацьку спільноту оцінити кейси.

Голосувати за номінантів у кожній номінації можна 1 раз на добу. Голосування триватиме до 31 березня 23:59, а переможці стануть відомі згодом на сторінках MMR.ua та Delo.ua.

Наголошуємо на тому, що після закриття голосування відбудеться модерація голосів — оргкомітет перевірить усі проєкти на накрутку. Зазначаємо, що в разі виявлення підозрілої активності фінальна кількість голосів за певні кейси може відрізнятися від цифри, що буде зафіксована станом на кінець читацького голосування.

Нагадуємо, що переможців буде визначено за сумою балів онлайн-голосування та оцінок експертного журі.

Кожен ваш голос важливий!

Проєкт для підтримки оборони

  • ПУМБ: Підтримка захисників

    ПУМБ системно допомагає ЗСУ з 2022 року. У різні військові підрозділи банк передав на понад 313 млн грн тисячі одиниць обладнання для зв’язку та живлення, спостереження і керування, тактичного одягу та спорядження, автотранспорту і літальних розвідувальних апаратів, засобів радіоелектронної боротьби і обладнання для проведення саперних робіт.

    Кількість голосів
    376

  • TERWIN: ГЕРОЙCAR

    TERWIN об'єднує соціально-відповідальний бізнес і Благодійний фонд. Проєкт фонду ГеройCar забезпечує військових транспортом і співпрацює з Командуванням сухопутних військ. За три роки передано ЗСУ 570+ авто та судно зразка НАТО Griffon Barbara. До ініціативи долучилися бізнеси, корпорації та 90+ партнерів.

    Кількість голосів
    141

  • EPAM: Наплічники життя

    «Наплічники життя» — це проєкт БФ Лелека Україна та EPAM, мета якого передати на фронт 300 укомплектованих якісним такмедом наплічників. Кожен такий наплічник допомагає врятувати до 10 життів, запобігти негативним наслідкам для здоров’я пораненого і знизити навантаження на систему медичних закладів в країні. Передбачено популяризацію теми такмеду за підтримки амбасадорів-бойових медиків.

    Кількість голосів
    30

  • EVA: Бережи тебе РЕБ!

    «Бережи тебе РЕБ!» — коли бонуси перетворюються на броню! 200 000+ донаторів, 2,2 млн грн, 9 систем РЕБ, що збивають ворожі дрони й рятують життя військових. EVA та Фонд Сергія Притули довели: технології захищають! Навіть маленький внесок створює велику перепону для ворога.

    Кількість голосів
    39

  • Київстар: «Нам тут жити 2.0» — збір на розмінування країни

    «Нам Тут Жити 2.0» — другий спільний проєкт Київстар та Фонду «Повернись Живим» з розмінування країни. Зібрали понад 106 млн грн на роботизовані комплекси, транспорт та обладнання, щоб зберегти життя саперів та розмінувати українські території.

    Кількість голосів
    31

  • BROCARD: Бути надійним тилом для армії

    Наші герої на передовій — приклад незламності й мужності. Вони не здаються, і ми не зупиняємося допомагати. BROCARD перерахував 282 млн грн на підтримку армії, 5 млн грн із яких пішло до фонду «Повернись живим» на проєкт «Довгі руки ТРО». Регулярно компанія спрямовує частину обігу на потреби спеціальних підрозділів МОУ, щоб діяльність на випередження ворога була ще ефективнішою. Разом ми сильніші!

    Кількість голосів
    10

  • Фокстрот і його корпоративні волонтери: синергія, що наближає перемогу

    Корпоративні волонтери у Фокстрот з 2014 року підтримують українських захисників. З 2022 року вони об’єдналися в корпоративний штаб «Допомога нашим», що демонструє синергію бізнесу та співробітників. Результатом є передача від Фокстрот техніки на 45 млн грн., 2 благодійні аукціони, збір коштів на дрони і численні подяки від вищого військового керівництва країни і захисників.

    Кількість голосів
    28

  • ПриватБанк: Школа пілотів БпЛА «Ятаган»

    Створення Школи підготовки операторів БпЛА «Ятаган» завдяки благодійному збору БФ «Повернись живим» та ПриватБанку. Головна мета Школи БпЛА «Ятаган» – підготувати кваліфікованих зовнішніх пілотів, які зможуть не лише користуватися безпілотними літальними апаратами, а й ефективно застосовувати їх у бойових умовах та швидко відновлювати при потребі.

    Кількість голосів
    123

Loading ... Loading ...

Корпоративний благодійний фонд

  • EVO: EVO drones

    Завдяки благодійним аукціонам збираємо гроші на дрони-розвідники та відправляємо їх у найгарячіші точки України. Зібрали більше 30 млн гривень та відправили на фронт понад 395 дронів-розвідників. Учасники — співробітники компанії, а також друзі та партнери.

    Кількість голосів
    101

  • Save Pets of Ukraine: Благодійна фотовиставка «Ширше»

    «Ширше» — благодійний проєкт, що змінює життя тварин. Ми показуємо, що кожна тварина — це особистість, яка не вміщується у вольєр 2х3 м. Порятунок — це не лише евакуація, а й пошук родини для собак із притулків. Разом робимо їхній світ ширшим!

    Кількість голосів
    58

  • ПриватБанк: Благодійний фонд «Допомагати просто!»

    Фонд «Допомагати просто!» реалізує власну благодійну програму «Допомога шпиталям та медзакладам України» та благодійні програми з підтримки працівників банку. Разом із ПриватБанком, з його зручними каналама для благодійності, Фонд виступає надійним партнером для благодійних фондів та громадських організацій у реалізації благодійних зборів.

    Кількість голосів
    83

  • Сингента: Фонд «Дихай» — коли підтримка має значення

    «Сингента» демонструє виняткову відданість своїм співробітникам та їхнім родинам, особливо у складні часи. Спільно з Благодійним Фондом «Дихай» компанія впровадила масштабну програму матеріальної і психологічної підтримки для постраждалих штатних і позаштатних співробітників, а також членів їхніх родин, від російської агресії.

    Кількість голосів
    14

Loading ... Loading ...

Співпраця бізнесу та благодійного фонду

  • Епіцентр, Центр Меблів та U+ System: Підтримай життя без меж

    Компанія «Епіцентр К», «Центр Меблів» спільно з реабілітаційним центром U+ System запустили благодійну ініціативу «Підтримай життя без меж!». Мета — допомогти українським захисникам і захисницям повернутися до повноцінного життя після травм, отриманих на війні. Компанія перерахує 1000000 гривень на відновлення військових у сучасному центрі U+ System.

    Кількість голосів
    78

  • Райффайзен Банк та фонд «Добробут»: Готові до протезування

    Багато військових після ампутації стикаються з ускладненнями: невромами, кістковими виступами та болючими рубцями. Щоб допомогти, Райффайзен Банк та фонд «Добробуту» заснували програму «Готові до протезування». У її межах проводяться операції для військових, які втратили кінцівки та потребують протезування. Перші 10 пацієнтів вже пройшли операції.

    Кількість голосів
    115

  • Crédit Agricole та БФ «Твоя опора»: Реанімаційне відділення для новонароджених

    Разом із БФ Твоя опора ми втілили наймасштабніший за історію Crédit Agricole благодійний проєкт в Україні. Ми створили нове реанімаційне відділення інтенсивної терапії новонароджених Київського обласного перинатального центру вартістю 45 млн грн. На ці кошти ми зробили капітальний ремонт приміщення та закупили 130 одиниць сучасного медичного обладнання та інших необхідних приладів. Це можливість рятувати ще більше новонароджених з екстремально низькою вагою.

    Кількість голосів
    80

  • ПУМБ: Ми однієї крові

    «Ми однієї крові» — соціальна ініціатива, яка щомісячно забезпечує потреби у донорській крові, доставки крові у гарячі точки, закупівлю такмеду для захисників і обладнання для парамедиків, передачу адаптивного одягу для поранених у евакопотяги і шпиталі. Ініціатива врятувала вже 163 тис. життів. Партнери: ДонорUA, Агенти крові, Госпітальєри, Коло.

    Кількість голосів
    81

  • AMIC Energy: Незламна кава

    Незламна кава — благодійна ініціатива AMIC Energy у співпраці із БФ Сергія Притули. 2 гривні з кожного проданого гарячого напою на АЗК AMIC ENERGY в Україні направляються на обладнання КШМ для війська для зниження рівня втрат, покращення зв’язку підрозділів, їх мобільності. За час існування ініціативи акумульовано 19.702.390 грн. Незламні, коли обʼєднані!

    Кількість голосів
    157

  • Фокстрот: Ф-підтримка незламних тваринок

    «Ф-підтримка незламних тваринок» — соціальна місія допомоги прифронтовим притулкам. За 3 хвилі збору акумульовано майже 800 000 грн для 10 притулків, що опікуються 3080 собаками та котами. Ініціатива Фокстрот та Happy Paw рятує, адаптує та підтримує чотирилапих, чиї домівки зруйнувала війна, даючи їм шанс на нове життя.

    Кількість голосів
    49

  • SOCAR: Океан Добра

    Благодійний проєкт «Океан Добра» реалізується у співпраці зі Святославом Вакарчуком ( Океан Ельзи) та благодійним фондом «Твоя опора». Мета проєкту — зібрати кошти на придбання сучасних реанімаційних систем для новонароджених і недоношених дітей, які потребують інтенсивної терапії. Системи будуть передані медичним закладам у Дніпрі, Києві та Одесі.

    Кількість голосів
    22

  • Kormotech + Save Pets of Ukraine: Конкурс журналістських робіт «Співпростір»

    «Співпростір» — конкурс журналістських матеріалів про відповідальне ставлення до тварин та довкілля. Його мета — привернути увагу до зоозахисту, екології та культури співіснування людей і тварин. Ми підтримуємо журналістів, які висвітлюють ці важливі теми, та мотивуємо суспільство до змін.

    Кількість голосів
    32

  • Медична лабораторія ДІЛА та Агенти крові: (НЕ)ЗАЛІЗНІ

    (НЕ)ЗАЛІЗНІ — спільний проєкт ДІЛА та «Агентів крові». Бути донором крові — шляхетний вчинок, який рятує життя. Аби допомагати іншим, донори повинні стежити за своїм здоров'ям, зокрема перевіряти рівень феритину. Ініціатива охопила всю Україну — 600 донорів вже перевірили свій рівень заліза. Залізним є лише Iron Man, а справжні герої перевіряють феритин.

    Кількість голосів
    167

  • EVA та Happy Paw: ВусоСвято

    «ВусоСвято» — ювілейний благодійний проєкт, який зробив допомогу тваринам зимовою традицією. Завдяки EVA, фонду Happy Paw та участі понад 220 000 клієнтів мережі 19 000 хвостиків зимують у теплі. Зібрані 2,5 млн грн перетворились на дрова, будки та затишок у 82 притулках. Добро — це просто: 1 донат = 4 щасливі лапки!

    Кількість голосів
    28

  • Moneyveo: HelpbyMoneyveo

    HelpbyMoneyveo — екосистема соцпідтримки, що охоплює допомогу військовим, реабілітацію ветеранів, турботу про дітей та клієнтів компанії. Допомога ЗСУ — 20 млн грн, реабілітація ветеранів з NextStep, поміч дитбудинку у Ворзелі, хворим дітям (БФ «Єднання спільноти», U4UA), корпоративне волонтерство, допомога клієнтам через проєкт «Почуй серцем».

    Кількість голосів
    10

  • Львівська майстерня шоколаду: Сильна Україна

    Благодійна колекція «Сильна Україна» — проєкт, що три роки залучає кошти на потреби ЗСУ. В межах проєкту компанія створила шоколадний дрон у реальному розмірі з вибуховою карамеллю. Виріб був представлений на аукціонах для збору коштів для БФ Сергія Притули та БФ «Антитіла».

    Кількість голосів
    93

  • Uklon: Масштабні збори на дрони

    Фокус Uklon — підтримка обороноздатності держави через розбудову екосистеми технологічних рішень. Це інвестиції у вітчизняні інноваційні розробки, навчання пілотів та передача FPV дронів, передача техніки військовим. У рамках 3 великих зборів разом з партнерами ми зібрали 250 мільйонів гривень на 11 440 дронів у 2024 році. Зокрема, загальний обсяг фінансової підтримки Uklon склав понад 105 мільйонів гривень.

    Кількість голосів
    50

  • KFC та savED: Збір із зірочкою

    «Збір із зірочкою» — спільна ініціатива KFC і фонду savED, мета якої — облаштування повноцінних підземних сховищ у школах у прифронтових регіонах. У грудні 2024 року відкрилося перше укриття, площею 250 кв.м. в гімназії Миколаєва, де відтепер безпечно навчається 400 школярів. Наступні два сховища на Запоріжжі та Харківщині вже у процесі будівництва.

    Кількість голосів
    53

  • VARUS: Мчимо до перемоги разом

    «Мчимо до перемоги разом» — благодійна ініціатива VARUS і ГеройCar. Частину коштів від продажу спеціальних товарів спрямовано ГеройCar з метою закупівлі авто для ЗСУ. Серед спецтоварів — продукція ВТМ VARUS, брендовані пакети, випічка власного виробництва та іграшкові пікапи. Завдяки спільним зусиллям партнерів та клієнтів підрозділам ЗСУ передали 16 автівок.

    Кількість голосів
    13

Loading ... Loading ...

Бойові бригади та бізнес

  • Сінево — Лабораторний партнер ТрО

    Вже понад 730 діб Сінево в статусі лабораторного партнера ТрО покращує лікувально-діагностичний процес медслужб Сил ТрО, пропонуючи широкий спектр досліджень, конфіденційність і швидку обробку запитів для здоров’я захисників. Лабораторія безоплатно виконала понад 30 тис. тестів у 38 містах України, а загальний обсяг допомоги сягнув 5,4 млн грн.

    Кількість голосів
    281

  • NOVUS: 1 гривня для 3 ОШБр

    Ініціатива на підтримку 3 ОШБр ЗСУ: 1 гривню з кожної покупки товарів власної марки NOVUS або кавових напоїв із кавомашин компанія спрямовує на військове оснащення. Вже акумульовано понад 21 млн грн на радіолокаційні станції, броньовані евакуаційні машини, транспортні засоби, прилади нічного бачення, зарядні станції та засоби РЕБ для захисників.

    Кількість голосів
    25

  • Kernel: Системна підтримка окремих бригад ЗСУ

    З перших днів повномасштабної війни Kernel обрав цільовий формат підтримки — напряму допомагати конкретним підрозділам ЗСУ. Щоб оперативно закривати запити, компанія перебуває на звʼязку з бригадами 24/7. Окрім закупівель, підтримка окремих підрозділів охоплює проєкт з навчання операторів БПЛА, відвідування поранених бійців у шпиталях.

    Кількість голосів
    15

  • МХП-Громаді: Ліга забігів Run4Victory

    Ліга забігів Run4Victory 2024 — це 5 міст, 4000+ учасників, один національний рекорд та майже 3 млн грн для 118-ої, 105-ої, 59-ої, 144-ої бригад ЗСУ та 13-ої бригади НГУ «Хартія». Зібрані кошти передали підрозділам для придбання дронів, РЕБів чи транспортних засобів, щоб рятувати життя військових та наближати перемогу. У 2025 р. ми продовжуємо під гаслом «Біжимо за тих, хто бореться. Пам’ятаємо тих, хто віддав життя».

    Кількість голосів
    25

Loading ... Loading ...

Підтримання ветеранів

  • Райффайзен Банк та Астарта: Грантова програма «Сміливі»

    Гранти до 280 тис. грн на обладнання, навчання у провідних вишах та стажування на агропідприємствах — так Райффайзен Банк та Астарта підтримують ветеранів, військових і їхні родини у розвитку власної справи. Програма «Сміливі» діє з 2022 р. та вже допомогла 217 підприємцям, з яких 153 — ветерани. 20 млн грн банк інвестував на підтримку підприємців.

    Кількість голосів
    69

  • RozetkaPay: Інтернатура для ветеранів

    Інтернатура — частина проєкту EVO із реінтеграції ветеранів. Проводити інтернатури для нас —традиція, але вперше ми зробили інтернатуру виключно для ветеранів. Це важливо, бо частина команди служить в ЗСУ, а наш колега загинув, захищаючи Київщину. Інтернатура була оплачувана та тривала 3 місяці. По її закінченню всі 4 фахівці залишилися з нами.

    Кількість голосів
    71

  • Серце Азовсталі: Знайди свій шлях

    «Знайти свій шлях» — це комплексна програма від проєкту підтримки оборонців Маріуполя «Серце Азовсталі» для самореалізації ветеранів у цивільному житті. Вона допомагає обрати нову професію, пройти навчання та знайти роботу. До неї залучені кар'єрні ментори, які працюють за принципом «рівний-рівному», а також психологи, навчальні заклади та бізнеси.

    Кількість голосів
    146

  • ПУМБ: Жити назустріч

    Платформа «Жити на зустріч» спрямована на якісну інтеграцію ветеранів і ветеранок у цивільне життя. Це приклад єднання військових і цивільних для розбудови країни рівних можливостей. Вона складається з фінансового чат-боту, ветеранського ТГ-каналу, інклюзивного хабу, грантів для бізнесу і культурно-освітніх проєктів. З нами вже 12 тисяч ветеранів.

    Кількість голосів
    49

  • Аврора: Національна освітньо-грантова програма «Траєкторія»

    «Траєкторія» — освітньо-грантова програма, ініційована мережею «Аврора» і мережею центрів підтримки підприємців «Дія.Бізнес». Участь у програмі взяли понад 400 підприємців-початківців з числа ветеранів, військових і других із подружжя, з яких 50 залучили по 100 000 грн на започаткування та розвиток бізнесу.

    Кількість голосів
    19

  • Бути поруч: як Farmak підтримує ветеранів

    Благодійний фонд Родини Жебрівських фінансує програму реабілітації важкопоранених військових в одній із приватних клінік Києва. Натомість волонтери-співробітники Farmak взяли під опіку ветеранів у цій лікарні: організовують прогулянки, допомагають із медичними процедурами, збором необхідних документів, проводять дозвілля, щоб підтримати хлопців та дівчат морально.

    Кількість голосів
    10

  • Kernel: Корпоративний волонтер

    У рамках проєкту співробітники компанії у різних куточках України відвідують у шпиталях поранених оборонців з бригад, які підтримує Kernel, а також колег-військовослужбовців. Ініціатива допомагає адаптації суспільства для ветеранів та підтримці військових у тилу. За перший рік проєкту волонтери відвідали 440 бійців.

    Кількість голосів
    7

  • Київстар: 4.5.0. Нарешті вдома

    Київстар реалізує програму «4.5.0. Нарешті вдома» для підтримки мобілізованих співробітників, ветеранів і їхніх родин, а також колег у кого близькі на війні. Компанія створює умови для комфортного повернення ветеранів до роботи, забезпечує підтримку колег та рідних. Програма охоплює мобілізованих, їхні сім’ї, керівників команд і HR.

    Кількість голосів
    9

  • 1+1 media: Життя після шрамів

    Масштабний соціальний проєкт, покликаний допомогти ветеранам і ветеранкам на шляху повернення до цивільного життя, а також систематизувати досвід роботодавців у взаємодії з цією цільовою авдиторією. Ініціатива включає спецпроєкти на диджитал-платформах, соціальну рекламу, інтеграцію в телевізійні проєкти, партнерства з українським бізнесом і створення довідника для роботодавців.

    Кількість голосів
    131

  • UKRSIBBANK: We’re proud

    «We’re proud» — платформа реальних дій для змін у суспільстві заради захисників та захисниць, ветеранів та ветеранок. Ми створюємо умови для адаптації демобілізованих працівників до цивільного життя, залучаємо кандидатів з військовим досвідом, забезпечуємо ветеранів необхідними банківськими продуктами та послугами, відкриті до партнерства для добробуту ветеранів.

    Кількість голосів
    25

  • Сільпо: Проєкт «Гефест»

    Проєкт «Гефест» об’єднує ветеранів та людей з інвалідністю в інклюзивну спільноту, щоб допомогти їм повернутися до активного життя: адаптуватися до роботи, пройти реабілітацію і відчути себе на своєму місці. Понад 2000 Сміливовершників та їхніх сімей уже мають доступ до юридичної, психологічної підтримки, ретритів та чекапів здоров’я. Більш ніж 250 ветеранів повернулись до роботи, і разом ми адаптуємо робочий простір, щоб кожен з них знайшов своє місце.

    Кількість голосів
    15

  • DTEK: PRO Veteran

    З 2022 року понад 5,5 тис. співробітників ДТЕК стали на захист країни в лавах ЗСУ. Понад 400 ветеранів вже повернулися до роботи, ще 150 — вперше приєдналися до команди після служби. За 11 років боротьби за незалежність країни ДТЕК створив екосистему підтримки ветеранів за принципом «нічого для ветеранів без ветеранів».

    Кількість голосів
    20

  • WhiteBIT: Підтримка Збірної з ампфутболу на Євро 2024

    WhiteBIT профінансувала участь чоловічої збірної України з футболу серед гравців з ампутаціями на Євро-2024 у Франції, передавши 1,5 млн грн Українській асоціації футболу людей з інвалідністю. Загалом із початку повномасштабного вторгнення компанія спрямувала понад 456 млн грн на підтримку армії та цивільних.

    Кількість голосів
    5

Loading ... Loading ...

Підтримання постраждалих від війни

  • Райффайзен Банк: Дитячий прихисток

    Щоб підтримати постраждалих від війни дітей, у 2023 році Райффайзен Банк запустив благодійну програму «Дитячий прихисток». У її межах надаються гранти до 200 тисяч гривень на реабілітацію, лікування, освіту, психологічну підтримку, а також на ремонт шкіл і медобладнання для лікарень. За рік програми видано 53 гранти на загальну суму 10 мільйонів гривень.

    Кількість голосів
    69

  • Епіцентр: Проєкт «Інтерспорт — Дітям Героїв»

    Епіцентр у співпраці з Intersport, НОК та БФ «Діти Героїв» реалізував проєкт «Інтерспорт — Дітям Героїв», спрямований на підтримку дітей, які втратили батьків черезвійну. У рамках проєкту організовано олімпійські свята за участю відомих спортсменів та надано індивідуальні спортивні подарунки, що надихають дітей назаняття спортом та здоровий спосіб життя.

    Кількість голосів
    966

  • Група компаній DVL: НАШІ ДІТИ

    Проєкт «НАШІ ДІТИ» започаткований у 2022 році. Датагруп-Volia разом з БФ «Я Майбутнє України» для фінансової, соціальної, психологічної, освітньої та іншої допомоги дітям-сиротам війни. За 3 роки для 217 дітей залучено ₴38,2млн (₴10тис на дитину/міс.). Датагруп, Volia і lifecell підтримують 156 дітей, інші — під опікою партнерів. У 2024 році до проєкту доєдналось 105 сиріт.

    Кількість голосів
    69

  • Кока-Кола Беверіджиз Україна: мобільні котельні від Coca-Cola»

    Кока-Кола спільно з Українським Червоним Хрестом забезпечила теплом українські громади. За два роки передано 105 мобільних котелень на суму понад $8,5 млн, що здатні обігріти до 600 тис. м² приміщень шкіл, дитячих садочків та лікарень, зокрема у прифронтових та звільнених від окупації регіонах. Ці котельні подарували тепло сотням тисяч українців.

    Кількість голосів
    59

  • L'Oréal Україна та НЕЗЛАМНІ: (Не) До краси

    Протягом першого року проєкту «(Не) До краси» Національний реабілітаційний центр НЕЗЛАМНІ (UNBROKEN) у партнерстві з L’Oréal Україна надали допомогу 50 пацієнтам, що постраждали від війни. Було здійснено 332 послуг з реабілітації, зокрема пластичні реконструктивні операції, ін’єкції для відновлення шкіри, лазерні шліфування, а також тілесно-орієнтовані та розмовні психотерапії.

    Кількість голосів
    50

  • 1+1 media: Соціальний проєкт «Здійсни мрію»

    «Здійсни мрію» — соціальний проєкт 1+1 media, у межах якого команда реалізовує нематеріальні мрії підопічних фонду «Діти героїв», які втратили одного або обох батьків унаслідок війни. У 2024 році команда проєкту вже допомогла втілити бажання понад 50 дітей — від теплих зустрічей із кумирами до омріяних подарунків.

    Кількість голосів
    904

  • 1+1 media: Foodtruck — їжа без кордонів

    «Foodtruck — їжа без кордонів» — мобільна кухня на колесах, що забезпечує гаряче харчування для людей з прифронтових територій та після потужних російських обстрілів. Foodtruck об'єднав 9 партнерів: великий бізнес та благодійники. За місяць роботи забезпечив їжею та піклуванням понад 70 тис. українців.

    Кількість голосів
    29

  • Серце Азовсталі» та 1+1 media: Адвокаційний проєкт «Смак свободи»

    Адвокаційний проєкт покликаний підвищити обізнаність про проблему звільнення українських військовополонених за кордоном. Серед десятків рецептів від ветеранів журі обрало символ підтримки — козацький медівник. Його автор, ветеран Олександр Дідур, представив смаколик у США, нагадуючи світові про долю українських полонених.

    Кількість голосів
    69

  • 1+1 media: Гай дитячих снів

    «Гай дитячих снів» — соціальний проєкт, що вшановує пам’ять дітей, життя яких забрала повномасштабна війна, і має на меті формування культури памʼятування. У пам’ять про загиблих дітей ми висаджуємо райські яблуні. Ініціатива діє з серпня 2023 р., за цей час було створено Гай дитячих снів у Київській області й здійснено понад 20 висадок дерев.

    Кількість голосів
    40

  • EVA та БФ «Твоя опора»: Разом заради дітей

    Менше ніж за місяць 226 960 людей зібрали майже 3 млн грн, щоб відновити Центр дитячої кардіології та кардіохірургії, що постраждав від атаки на «Охматдит» 08.07.2024. EVA та БФ «Твоя опора» передали операційний стіл і три реанімаційні ліжка, щоб лікарі знову рятували дитячі серця.

    Кількість голосів
    19

  • BROCARD: Купуй аромат — допомагай дітям

    Коли війна забирає дитинство, підтримка стає безцінною. Разом із парфумеркою Ольгою Юрченко BROCARD створив ініціативу «Купуй аромат — допомагай дітям»: весь прибуток від продажу аромату Soul of Ukraine йде до фонду «Я буду твоїм тилом» для проєкту #Вониневинні. Уже 460 тис. грн перетворилися на реальну підтримку родинам з дітьми у прифронтових районах. Добро і турбота здатні повернути надію там, де її відібрали.

    Кількість голосів
    5

  • DANONE: Майбутнє Є!

    Danone разом з партнерами під егідою МОЗ впроваджує кампанію «Майбутнє є!» для привернення уваги до впливу медичної реабілітації на майбутнє здоров’я та економічну стійкість суспільства. Компанія надала 3 млн євро на розвиток інфраструктури та навчання медпрацівників закладам, які забезпечують реабілітацію постраждалих від війни. Фінансування отримали Національний інститут раку, Центр медико-соціальної реабілітації ветеранів війни та Національний центр «Незламні».

    Кількість голосів
    53

  • Сервіс «Вчасно» та БФ Сергія Притули: Модульні будинки для родин

    Кожна домівка — це не просто стіни. Це наше минуле, теперішнє та майбутнє. Головна мета проєкту — відбудувати житло для родин, яке зруйнували окупанти. Для цього ми об’єднали зусилля бізнесу в рамках IV та V Форуму «Бізнес без паперу». Нам вдалося зібрати 1 745 000 гривень та збудувати 2 модульні будинки.

    Кількість голосів
    49

Loading ... Loading ...

Упровадження інклюзивних рішень

  • Нова пошта: Перше безбар'єрне відділення

    Нова пошта відкрила перше в Україні безбар'єрне поштове відділення. Воно зручне для всіх: батьків із маленькими дітьми, людей на кріслах колісних, на протезах, із порушеннями зору, слуху, з домашніми улюбленцями й інших маломобільних груп. Щоб кожен клієнт почувався комфортно та безпечно.

    Кількість голосів
    117

  • Медична лабораторія ДІЛА: Безбар'єрна ДІЛА

    Безбар’єрна ДІЛА — простір без перешкод для кожного: людей з інвалідністю, з тимчасовими чи постійними функціональними порушеннями, травмами, вагітних жінок, літніх людей, тощо. На шляху до цього 100 відділень ДІЛА у 20+ містах отримали висновки доступності, проводиться навчання з сервісної безбар’єрності, здійснюється аудит вакансій для інклюзивного працевлаштування.

    Кількість голосів
    24

  • Безбар’єрний Фокстрот: доступність у дії

    Фокстрот — перша компанія у ритейлі побутової і цифрової техніки, що адаптувала 30 магазинів і сайт Foxtrot.ua до потреб нечуючих людей та почала впроваджувати бізнес-рішення з побудови безбар’єрного торгового простору. Це передбачає забезпечення доступності для відвідувачів, які користуються кріслом колісним, тростиною або милицями, та клієнтів, котрі користуються слуховими апаратами.

    Кількість голосів
    21

  • Uklon: Словник жестової мови у застосунку

    Uklon й ГО «Відчуй» створили словник жестової мови для спілкування з водіями з порушеннями слуху. Райдери отримують сповіщення про можливість скористатися словником щоразу, коли поїздку виконуватиме водій чи водійка, які мають порушення слуху чи мовлення. У сервісі працює понад 400 таких водіїв.

    Кількість голосів
    16

  • ПриватБанк: Сервіс відеоконсультацій жестовою мовою у банківському мобільному застосунку

    Це унікальне, розроблене фахівцями ПриватБанку, рішення дозволяє клієнтам, які спілкуються жестовою мовою, отримувати конфіденційні консультації безпосередньо від фахівців банку. У мобільних застосунках банку для фізичних осіб та бізнес-клієнтів, вгорі праворуч на екрані натисніть значок навушників і оберіть розділ «Консультація жестовою мовою».

    Кількість голосів
    321

Loading ... Loading ...

Психологічна підтримка та ментальне здоров’я

  • Нова пошта: Доставка казки до вашого міста

    Доставка казки до вашого міста — соціальний проєкт для дітей, у яких війна вкрала дитинство. 2-й рік поспіль Нова пошта разом з партнерами возить безплатні вистави з подарунками по всій Україні. Наша аудиторія — діти 3-12 років, які живуть у постійному стресі через війну. Місія проєкту — занурити діток та їх батьків у казку і повернути віру в дива.

    Кількість голосів
    125

  • 1+1 Україна: «Дай добра мені, людині» — соціально-інформаційна кампанія від 1+1 Україна

    Кампанія привертає увагу до рівних можливостей і важливості підтримки кожної людини. У центрі — ролик-маніфест із ведучими «Сніданку з 1+1» та героями з інвалідністю, ментальними порушеннями. До ініціативи долучився бренд RITO, створивши шарфи з малюнками однієї з героїнь — Насті Кравчук. Частину прибутку спрямували на підтримку ГО «Бачити серцем».

    Кількість голосів
    25

  • SEVEN Group: U.Країна Казок — казки, що об’єднують покоління

    U.Країна Казок — безкоштовна онлайн-платформа, що оживляє українські народні казки у форматі аудіо, анімації та тексту. Над проєктом працювали 17 українських акторів, дитячі психологи та експерти. Сюжети казок стали джерелом натхнення та підтримки для дітей і дорослих. За місяць 250 тис. користувачів поринули у світ казок, а проєкт охопив 7 млн.

    Кількість голосів
    79

  • Серце Азовсталі: Знову разом

    Проєкт «Серце Азовсталі» створив програму сімейної декомпресії для пар військових, які пройшли через бойові дії та/або полон. Час разом серед мальовничих краєвидів Карпат, психологічні тренінги, арт- та іпотерапія допомагають зберегти стосунки після пережитого травматичного досвіду.

    Кількість голосів
    53

Loading ... Loading ...

Рівність і підтримання жінок

  • UKRNAFTA: #МожеКожна

    UKRNAFTA реалізує проєкт «Може кожна», щоб створити можливості для жінок в нафтогазовій галузі. В умовах війни все більше жінок беруть на себе традиційно «чоловічі» ролі. Проєкт включає навчальні програми для 16 професій, підтримку менторів та можливість для кар'єрного зростання для працівниць та новачків.

    Кількість голосів
    94

  • L’Oréal Україна: Краса для Всіх

    З 2017 року в Україні була запроваджена загально-освітня програма «Краса для всіх», яка допомагає жінкам, які опинилися в складних життєвих обставинах, отримати професію перукаря або візажиста. Зараз ми, здебільшого, фокусуємось на жінках, які постраждали від війни, стали ВПО, втратили дім чи роботу. Програма надає можливість пройти безкоштовне навчання від майстрів та експертів косметичної індустрії.

    Кількість голосів
    29

  • UKRSIBBANK: Women in business

    Women in Business — програма для жінок-підприємиць, що надає консультаційну підтримку, спеціальні умови фінансового обслуговування, менторство та нетворкінг. За 6 років у ній взяли участь 2,5 млн жінок у 20+ проєктах. У 2024 р. банк надав 5 підприємицям гранти по 100 000 грн на розвиток бізнесу.

    Кількість голосів
    18

Loading ... Loading ...

Підтримка малого бізнесу та підприємців

  • Астарта-Київ: освітньо-грантовий проєкт «Курс на Незалежність 2.0»

    Освітньо-грантовий проєкт «Курс на Незалежність» реалізований за підтримки уряду Німеччини, німецького банку DEG та БФ «Повір у себе». 170 підприємців отримали гранти на обладнання, а у другій хвилі — також і можливість навчання в бізнес-школі МІМ. Створено 660+ робочих місць для вразливих категорій, понад 126 тисяч мешканців громад отримали продукти харчування. Загальний грантовий фонд — 4 млн євро.

    Кількість голосів
    45

Loading ... Loading ...

Розвиток освіти, культури та спорту

  • Нова пошта: Перший безбар'єрний марафон

    У Києві на ВДНГ Нова пошта провела перший безбар’єрний марафон. Мета заходу — зробити біг доступним для всіх. Він об’єднав 3 400 бігунів, серед яких понад 300 представників маломобільних груп: люди з порушеннями зору, слуху, ДЦП, на кріслах колісних, на протезах, з дітьми та з тваринами.

    Кількість голосів
    96

  • YouControl Academy

    YouControl Academy — це навчальні онлайн-курси без кордонів. Проєкт створений YouControl у співпраці з міжнародними експертами. Автори курсів — фахівці сфери відкритих даних, комплаєнсу, фінансового моніторингу, OSINT та AML з-понад 20 країн світу. Курси безоплатні, пройти їх може кожен бажаючий з будь-якого куточка світу, адже мова українська й англійська.

    Кількість голосів
    34

  • МХП-Громаді: PROЗРОСТАННЯ

    У мешканців малих громад із середньою зарплатою у 21 тис. грн не вистачає можливостей і мотивації на саморозвиток. Курси, необхідне обладнання, меблі в кабінеті, — усе це стало можливим для мешканців Київщини та Черкащини в межах проєкту з особистісного розвитку, який реалізував 2024-го і масштабує 2025-го Фонд «МХП-Громаді».

    Кількість голосів
    32

  • Academic Hub Pivdenny

    Academic Hub Pivdenny — освітній проєкт банку «Південний» у партнерстві з КНУ ім. Шевченка. Мета — за допомогою курсу, створеного і реалізованого експертами банку, дати студентам практичні знання. Їх потребує український бізнес як роботодавець, і це must have для швидкого занурення у робочі процеси і розуміння, де студенти хочуть будувати кар’єру. За рік проєкт охопив майже 1000 студентів.

    Кількість голосів
    101

  • ПриватБанк: Програма «Фінансова мудрість»

    ПриватБанк реалізує власну Стратегію Безбар’єрності. Разом із НБУ та БФ «Життєлюб» банк втілює у життя програму з підвищення фінансової грамотності у людей старшого віку. Вона включає безкоштовні лекцій з експертами у галузі фінансів і фахівцями ПриватБанку та газету «Фінансова мудрість», яка розповсюджується у сервісних центрах Пенсійного фонду України.

    Кількість голосів
    58

  • HERZ: Академія «Енергія знань. Сила дій»

    Ініціатива ДП «ГЕРЦ Україна» сприяє розвитку освіти у напрямі проєктування та монтажу сучасних інженерних систем. За 27 років існування HERZ Академії безоплатне навчання пройшли понад 30 000 слухачів. Мета — підвищення рівня знань здобувачів освіти та допомога ветеранам і ВПО у здобутті нової професії.

    Кількість голосів
    37

Loading ... Loading ...

Охорона довкілля

  • Kormotech: Співпростір. Країна, дружня до тварин

    Конкурс для журналістів «Співпростір. Країна, дружня до тварин» покликаний змінити культуру ставлення до тварин в Україні. Його організовує соціальна ініціатива Save Pets of Ukraine за підтримки Kormotech і «Інтерньюз-Україна». Подія привертає увагу до зоозахисту, екології та соціальної відповідальності, особливо в умовах війни. Участь беруть журналісти з усієї країни.

    Кількість голосів
    46

  • SOCAR: Енергія майбутнього

    Одна вживана батарейка забруднює токсичними речовинами від 16 м2 землі та 400 л води. Тому важливо передавати їх на відповідальну утилізацію. Це можна зробити на будь-якому АЗК SOCAR, де, в колаборації з IQOS, встановлені контейнери, що мають два відділення: перше для утилізації батарейок та електронних пристроїв і друге для стіків та картриджів.

    Кількість голосів
    7

  • L’Oréal Україна: Подбай про енергоживлення лікарень з Garnier

    Екологічні рішення допомагають рятувати життя з проєктом «Подбай про енергоживлення лікарень з Garnier». Кожен охочий, купуючи продукцію бренду, долучається до обладнання реанімаційних та операційних відділень джерелами безперебійного живлення із сонячними панелями. За 2022-2024 роки задоначено 20 млн грн, завдяки чому обладнано 6 лікарень.

    Кількість голосів
    33

Loading ... Loading ...

Інновації заради змін

  • Нова пошта: Старт без пострілу

    Нова пошта переосмислює традицію стартового сигналу. Замість пострілу, що травмує людей із ПТСР і досвідом насильства — символ підтримки та інклюзивності. Сигнал розробили із психологами та науковцями зі США. Він знижує рівень стресу в 7 разів, порівнюючи його зі звуком стартового пістолета.

    Кількість голосів
    77

  • EPAM: Навчання цифрової доступності — як спосіб зробити світ безбар'єрним

    Ми можемо зробити світ доступнішим, підвищуючи обізнаність серед студентів, зокрема майбутніх ІТ-спеціалістів. Завдяки цьому фахівці ставатимуть більш компетентними, а цифрові рішення — зручнішими та комфортнішими для всіх. Навчальний проєкт з цифрової доступності від EPAM допомагає освітянам, університетам та безпосередньо студентам отримати необхідні знання та рекомендації.

    Кількість голосів
    16

  • Артеріум: Антибіотики за правилами

    Антибіотики врятували незліченну кількість життів. Вони працюють на користь людям, якщо вживати їх за правилами. Однак через неправильне приймання та самолікування, антибіотики втрачають свою ефективність. Програма «Антибіотики за правилами» від Артеріум спонукає споживачів вживати антибіотики відповідально.

    Кількість голосів
    44

Loading ... Loading ...

Журі конкурсу

Сергій Грабчак

директор з маркетингу Ощадбанк

Ксенія Сікорська

маркетинг-директорка ПУМБ

Олена Дерев’янко

co-founder PR-Service Agency, віце-президент Української PR-Ліги, д-р екон наук, проф.

Олена Зубарєва

директор зі стратегічних комунікацій корпорації Terwin, експерт у сфері комунікацій та сталого розвитку

Олена Ведмідь

CEO та власниця комунікаційної агенції Postmen

Володимир Дегтярьов

молодший лейтенант, начальник служби зв’язків з громадськістю 13 бригади НГУ «Хартія», партнер та співзасновник Newsfront Communications Agency

Олена Осипчук

PR-директорка Socar

Олена Суханова

управляюча директорка MSL Ukraine та Publicis Ukraine

Світлана Могилевська

CEO та Founder Nexinsight

--> --> --> --> --> To top